❥ Siri -

Ridläger

Idag då det var min första dag på mitt ridläger. Det är inget sovaöver ridläger för det är jätte dyrt och det är inte så vanligt i USA. Jag var den äldsta på ridlägret, dom andra var 10 eller yngre. Det är lite tråkigt för att dom andra kan inte så mycket men jag tror jag är där mer för att få vara runt hästar.  Jag fick rida stallets ägares häst. Han heter Pierce. Han är rätt stor för kortare personer men jag är så lång så han är alldeles lagom. Ridläraren sa att jag är väldigt begåvad också. Och det bästa är att jag kan kanske få jobba lite för gratis lektioner under sommaren och kanske hösten. Jag ska få upp lite bilder senare. Ha en bra kväll!
 
       
 

Kommentarer



Ditt Vackra Namn:
Kom ihåg mig?

Har Du Mejl? (Bara Siri Ser)

Har du egen blogg?

Din åsikt:

Trackback